Întrebări frecvente
01. Este posibilă compensarea prin C.A.S?
Da, este posibilă, însă doar parțial, implicând achitarea unei taxe suplimentare, al cărei cuantum diferă în funcție de secția de internare și de complexitatea serviciilor medicale de care beneficiază pacientul (kinetoterapie, investigații, tratament etc.).
02. La ce costuri suplimentare mă pot aștepta?
În situația în care medicul curant apreciază necesitatea efectuării unor investigații și/sau tratamente suplimentare, acestea vor fi realizate exclusiv cu acordul reprezentantului acestuia și vor fi facturate separat. Reprezentantul său va fi informat în prealabil despre costurile totale asociate investigațiilor sau tratamentelor recomandate.
Acceptul reprezentantului cu privire la efectuarea acestor servicii suplimentare presupune, implicit, acordul de a achita costurile aferente acestora. Furnizorul are dreptul de a recomanda și de a percepe taxe suplimentare pentru următoarele servicii adiacente:
• Analize medicale - sânge, scaun, urină, etc
• Investigații
• Tratament
• Consulturi interclinice
• Transport cu ambulanța pentru investigații/consulturi interclinice
• Kinetoterapie
• Evaluare psihologică
• Întocmire referat medical pentru comisia de expertiză.
• Analize medicale - sânge, scaun, urină, etc
• Investigații
• Tratament
• Consulturi interclinice
• Transport cu ambulanța pentru investigații/consulturi interclinice
• Kinetoterapie
• Evaluare psihologică
• Întocmire referat medical pentru comisia de expertiză.
03. Care sunt modalitățiile de plată?
Sunt acceptate toate metodele de plată uzuale, respectiv:
• Numerar
• Card bancar
• Transfer bancar.
• Numerar
• Card bancar
• Transfer bancar.
04. Care este programul de vizită?
Programul de vizită este în fiecare zi a săptămânii în intervalul 14:00 și 18:00.
Durata vizitei este de maximum 15-20 de minute pentru pacienții critici și de maximum 1 oră pentru pacienții necritici, cu o frecvență de trei ori pe săptămână.
Pentru informații cu privire la starea pacientului, vă rugăm să contactați secția asistente la numerele de telefon: 0735444081 sau 0735444082.
Accesul în secție cu telefonul mobil este interzis. În momentul intrării la vizită, telefonul va fi depozitat la Recepție într-o cutie securizată, tip poștală, iar cheia va rămâne în posesia dumneavoastră.
În situația apariției unor epidemii, ne rezervăm dreptul de a modifica regulamentul de vizitare.
Durata vizitei este de maximum 15-20 de minute pentru pacienții critici și de maximum 1 oră pentru pacienții necritici, cu o frecvență de trei ori pe săptămână.
Pentru informații cu privire la starea pacientului, vă rugăm să contactați secția asistente la numerele de telefon: 0735444081 sau 0735444082.
Accesul în secție cu telefonul mobil este interzis. În momentul intrării la vizită, telefonul va fi depozitat la Recepție într-o cutie securizată, tip poștală, iar cheia va rămâne în posesia dumneavoastră.
În situația apariției unor epidemii, ne rezervăm dreptul de a modifica regulamentul de vizitare.
05. Care sunt actele necesare pentru internare?
La momentul internării, reprezentantul acestuia are obligația de a face dovada calității de asigurat în sistemul public de sănătate, prin prezentarea următoarelor documente: cardul de sănătate, talonul de pensie, adeverința de la locul de muncă sau certificatul de handicap.
De asemenea, la semnarea contractului, reprezentantul acestuia trebuie să prezinte următoarele documente, după caz:
• Cererea de internare va fi completată de către noi, urmând ca reprezentantul să o verifice și să o semneze;
• Dovada calității de asigurat (cardul de sănătate, adeverința de la locul de muncă, talonul de pensie);
• Hotărârea judecătorească privind desemnarea unui reprezentant legal - doar dacă este cazul;
• Copie conformă cu originalul a cărții de identitate (BI/CI) a pacientului și a reprezentantului;
• Biletul de trimitere de la medicul de familie sau specialist (sau copie a fișei medicale/scrisorii medicale/biletului de externare).
Reprezentantul pacientului vor semna acordul informat, indicând opțiunea „Accept” sau „Refuz”, precum și celelalte formulare anexe procedurii operaționale de obținere a consimțământului informat.
Reprezentantul pacientului are obligația de a achita integral și la termen costurile serviciilor medicale de care pacientul a beneficiat, conform prezentului contract.
Reprezentantul acestuia sunt obligați să anunțe orice modificare în situația personală pe parcursul acordării serviciilor (date de contact, etc.).
Pacientul trebuie să respecte Regulamentul de Ordine Interioară al furnizorului (inclusiv regulile de comportament, programul de vizite și regulile de vizitare).
În cazul în care apar nereguli privind serviciile prestate, pacientul sau reprezentantul acestuia sunt obligați să sesizeze verbal managerul sau directorul medical, înainte de a depune o sesizare scrisă la sediul centrului sau de a publica comentarii pe rețelele de socializare sau motoarele de căutare.
De asemenea, la semnarea contractului, reprezentantul acestuia trebuie să prezinte următoarele documente, după caz:
• Cererea de internare va fi completată de către noi, urmând ca reprezentantul să o verifice și să o semneze;
• Dovada calității de asigurat (cardul de sănătate, adeverința de la locul de muncă, talonul de pensie);
• Hotărârea judecătorească privind desemnarea unui reprezentant legal - doar dacă este cazul;
• Copie conformă cu originalul a cărții de identitate (BI/CI) a pacientului și a reprezentantului;
• Biletul de trimitere de la medicul de familie sau specialist (sau copie a fișei medicale/scrisorii medicale/biletului de externare).
Reprezentantul pacientului vor semna acordul informat, indicând opțiunea „Accept” sau „Refuz”, precum și celelalte formulare anexe procedurii operaționale de obținere a consimțământului informat.
Reprezentantul pacientului are obligația de a achita integral și la termen costurile serviciilor medicale de care pacientul a beneficiat, conform prezentului contract.
Reprezentantul acestuia sunt obligați să anunțe orice modificare în situația personală pe parcursul acordării serviciilor (date de contact, etc.).
Pacientul trebuie să respecte Regulamentul de Ordine Interioară al furnizorului (inclusiv regulile de comportament, programul de vizite și regulile de vizitare).
În cazul în care apar nereguli privind serviciile prestate, pacientul sau reprezentantul acestuia sunt obligați să sesizeze verbal managerul sau directorul medical, înainte de a depune o sesizare scrisă la sediul centrului sau de a publica comentarii pe rețelele de socializare sau motoarele de căutare.
06. Ce lucruri sunt interzise a fi aduse în timpul vizitei?
Vizitatorilor le este interzis să aducă în cadrul vizitelor următoarele:
• Băuturi alcoolice de orice tip;
• Flori, fie sub formă de buchete, fie plante (indiferent dacă sunt în ghiveci sau tăiate).
Aceste reguli sunt stabilite pentru a asigura un mediu plăcut și sigur pentru toți pacienții. Vă mulțumim pentru înțelegere și respect!
• Băuturi alcoolice de orice tip;
• Flori, fie sub formă de buchete, fie plante (indiferent dacă sunt în ghiveci sau tăiate).
Aceste reguli sunt stabilite pentru a asigura un mediu plăcut și sigur pentru toți pacienții. Vă mulțumim pentru înțelegere și respect!