Cel mai mare spital de

cronici din județul Brașov

Întrebări Frecvente

Drepturile prevăzute în Legea 43/2003, actualizată.

Da, este posibilă, însă doar parțial, existând o plată auxiliară, care variază în funcție de secția și de serviciile (kineto, investigații și tratament, etc) de care beneficiază pacientul internat.

În cazul în care medicul curant consideră necesare efectuarea unor investigații și/sau un tratament suplimentar, acestea se vor efectua numai cu acordul pacientului sau al reprezentantulul acestuia și se vor factura separat. Pacientul sau, în caz de imposibilitate, reprezentantul, vor fi informați în prealabil cu privire la costurile totale ale investigațiilor/tratamentului necesar.
Acceptul pacientului sau al reprezentantului cu privire la efectuarea investigațiilor sau tratamentului suplimentar, reprezintă acceptul cu privire la plata ulterioară a costurilor serviciilor medicale.
Furnizorul are dreptul de a recomanda, prin medicii săi, și de a percepe costuri
suplimentare pentru servicii suplimentare:
– Investigații
– Tratament
– Consulturi interclinice
– Transport cu ambulanța la investigații/ consulturi interclinice
– Kinetoterapie
– Evaluare psihologică
– Întocmire referat medical pentru comisia de expertiză

Sunt acceptate toate metodele de plată cunoscute.

Program audiențe: orele 14-16 cu programare prin Recepție (excepție – vizita la pacienții terminali)

Durata vizitei: maxim 15 minute la pacienții critici, maxim 1 ora la pacienții necritici, de 2 ori pe săptămână

Telefon secție asistente/ programare vizită: 0735444081; 0735444082

Accesul la vizită este interzis cu telefonul mobil. În momentul intrării la vizită, telefonul se lasă la recepție. 

În cazul creșterii incidentei COVID-19 sau a altor epidemii, ne rezervăm dreptul de a modifica regulamentul de vizitare.

Pentru vizitarea pacienților internați în această unitate, aparținătorii trebuie să consimtă la îndeplinirea următoarelor condiții:

Pentru vizitarea pe secție a pacienților critici/agonici/nedeplasabili

o O singură persoană/vizită

Pentru vizitarea pacienților necritici:

o În cazul în care vremea este rea, vizita este permisa în sala de socializare
 > Maxim 2 persoane/vizită
 > Distanțare – 2 m

o În cazul în care vremea este bună, vizita este permisă în exterior (gradină)
 > Maxim 2 persoane/vizită
 > Distanțare – 2 m

Program de vizită: orele 14-18 (excepție – vizita la pacienții terminali)
Durata vizitei: maxim 15 minute la pacienții critici, maxim 1 oră la pacienții necritici
Telefon programare vizită: 0735444081; 0735444082

Vă rugăm să completați și să semnați fișa de triaj epidemiologic pe care o veți primi înainte de începerea vizitei.

În cazul creșterii incidenței COVID-19 sau a altor epidemii, ne rezervăm dreptul de a modifica regulamentul de vizitare.

La data internării, pacientul/reprezentantul are obligația de a face dovada caliații de asigurat în sistemul public de sănătate (asigurării medicale prin: card de sănătate, talon pensie, adeverință de la locul de muncă, certificat de handicap).
La data semnării prezentului contract, pacientul/reprezentantul are obligația de a prezenta furnizorului următoarele documente, după caz:
– Cerere de internare completată în original de către pacient/reprezentant la sediul furnizorului;
– Dovada de asigurat a pacientului (cardul de sănătate/adeverința de la locul de muncă, talon de pensie);
– Hotărârea judecătorească care atestă desemnarea unui reprezentant legal;
– Copie conformă cu originalul BI/CI Pacient și Reprezentantul, dacă este cazul;
– Bilet de trimitere de la medicul de familie sau de la medicul specialist (copie fișă medicală/scrisoare medicală/bilet externare pacient).
Pacientul sau reprezentantul acestuia au obligația de a semna acordul pacientului informat, la rubrica „,Accept” sau la cea de „Refuz”, precum și celelalte formulare – anexe la procedura operațională de obținere a „Consimțământului Informat”.
Reprezentantul pacientului are obligația să achite integral și la timp costurile serviciilor medicale de care a beneficiat pacientul în temeiul prezentului Contract.
Pacientul sau reprezentantul acestuia au obligația să anunțe orice modificare intervenită în legătură cu situația sa personală pe parcursul acordării serviciilor (date de contact, etc).
Pacientul are obligația să respecte Regulamentul de Ordine Interioară al Furnizorului (Reguli de comportament, Program de vizită și Regulament de vizitare, etc).
Pacientul sau reprezentantul său au obligația de a sesiza verbal eventualele nereguli privind serviciile prestate, managerului sau directorului medical, în orele de audiență anunțate, înainte de a depune o sesizare scrisă la sediul Centrului sau de a afișa comentarii pe rețelele de socializare sau motoarele de căutare.

Departamente

Număr de telefon

0732733334
0732733331
0268309300

Primește noutăți

Înscrieți-vă în lista noastră pentru informaii la zi cu privire la servicii și prețuri.

    Ai o întrebare?

    Vizitează pagina Utile sau ia legătura cu noi.